Beställa Design?

vill du ha en personlig bloggdesign?

kostnad - 40kr för en hel design
vill du ha dina bloggbilder photoshopade så lägger jag på 10kr

det du behöver göra är att skicka ett mail till  [[email protected]]
där du skriver ner dina önskemål, där vill jag bla att detta ska ingå;

• Dina önskemål - färger - former - motiv - textsnitt osv.

• Bilder som ska användas på din blogg. vilka som ska vara i headern och om någon ska vara i menyn.
   vill du ha en bakgrundsbild så skicka den också.

•Texter i headern och/eller i menyn.

• Övriga önskemål


Är du nöjd med designen skickar jag mitt kontonummer till dig, när jag ser pengarna på mitt konto sätter jag in designen på din blogg eller skickar koderna på mail om du inte vill dela ut dina inloggningsuppgifter.


Har du inte internetbank kan du skicka pengarna i ett kuvert, dock tar det mycket längre tid.


Har du inga egna ideér så kolla in de färdiga designerna!


Här är designer som vi tidigare gjort;